Eleccions al Consell Escolar

Benvolguda comunitat escolar,

Us informem que s’ha publicat al DOGC la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

En el nostre cas, la renovació quedarà restringida únicament al sector professorat, amb la renovació de 2 membres, i al sector PAS, amb l’elecció d’un membre. En canvi, al sector alumnat les dues vacants generades per la marxa d’alumnat de 4t, se substituiran per les següents dues candidatures més votades en l’anterior procés electoral (2021), tal com marca la normativa, mentre que en el sector famílies no hi ha renovació, ja que continuen els candidats escollits en les últimes eleccions.

INFORMACIÓ DEL PROCÉS ELECTORAL