ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

cartell consellBenvolgudes famílies,

El proper dimecres 28 (pares i mares) i el divendres 30 (alumnat) de novembre, tindran lloc les eleccions al Consell Escolar del nostre centre.  El Consell Escolar és fonamental com a òrgan col·legiat de govern dels centres i la implicació de les famílies no pot oblidar-se. Ara  comença el procés electoral per a renovar els representants dels pares i mares d’alumnes al Consell Escolar.

Us agraïm que entreu al lloc web per informar-vos i a més a que us animeu a participar en el procés, ja sigui com a candidats o bé com a votants.

CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL

Us seguirem informant sobre la possibilitat que les famílies emeteu el vot de forma electrònica. Moltes gràcies!

Equip directiu.