DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU (DENIP 2018)

Captura de pantalla 2018-01-30 a les 15.19.43Cada any el 30 de gener es celebra el DENIP en moltes escoles i instituts del món, es commemora l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi el 1948, símbol mundial del pacifisme, aquest any fa 70 anys.

Des del centre, durant tota la setmana i des de diferents matèries, es treballaran els valors de la no-violència i la pau.

A més, durant tres setmanes el nostre institut disposarà d’una exposició sobre el còmic “Maus, relat d’un supervivent”, que ens explica la història de Vladek Spiegelman, un jueu polac supervivent del camp de concentració d’Auswitch. Els alumnes de Mediació de 2n i 3r explicaran a la resta de classes qui era Gandhi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *