AJUTS MATERIAL I LLIBRES 17/18

materialBenvolgudes famílies,

L’Ajuntament de Cervelló ens ha fet arribar les Bases Reguladores i la Convocatòria dels Ajuts Econòmics per a material escolar i llibres corresponents al curs escolar 2017/18. A aquest ajut hi tenen dret els alumnes d’educació infantil, primària i secundària empadronats a Cervelló que es trobin en una especial situació familiar amb necessitats socials i/o econòmiques. Això implica una renda neta MENSUAL PER MEMBRE de la unitat familiar, igual o inferior a 569,12€ .

Els impresos de sol·licitud es poden trobar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.

MÉS INFORMACIÓ (bases legals)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *