Utilització de les tics al nostre centre

Al nostre institut hem començat (2 de desembre de 2008) a fer servir mitjans electrònics per gestionar la comunicació entre els diferents estaments del centre. Hem començat pel que fa amb el control de les faltes d’assistència, rellevant al conegut paperet groc.

Eleccions al Consell Escolar

Aquests dies (2 de desembre de 2008) hem escollit els representants del Consell Escolar. Pel sector alumnes han estat escollits Irmina Cuscó de 4t A i Laura Sánchez de 4t D.

Vaga a l’ensenyament 2008

El projecte de Llei Catalana d’Educació continua provocant un cert malestar a la comunitat educativa. Avui s’ha tornat a fer vaga. Alguns alumnes i professors d’arreu del Pais s’han adherit a aquesta convocatoria.

Setmana de l’Energia

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO del nostre institut han comprovat que pedalant es pot fer moure cotxes de carreres. Es tracta d’una cursa de cotxes d’Scalextric que es mouen amb l’energia que produeixen els alumnes quan pedalen amb unes bicicletes estàtiques. Com més es pedala, més força i més velocitat agafa el cotxe de carreres.

Llegeix més»