Irlanda 06

Els estudiants de primer de Batxillerat, van viatjar al nord oest d’Irlanda, acompanyats per dues professores de l’institut el mes de setembre de 2006. Van passar dues setmanes a Castlebar, al Comtat de Mayo, practicant l’anglès i realitzant diferents activitats d’aprenentatge, culturals, lúdiques i esportives. Això va permetre afavorir la seva maduresa lingüística i personal, i un important intercanvi cultural.

Viatge de segon d’ESO a Soria 2006

Entre els dies 12 i 15 de juny de 2006 els alumnes de segon d’ESO i els seus professors i professores varem fer el Crèdit de Síntesi a la província de Soria. Amb centre al Camping Entrerrobles, al poble de Valdeavellano de Tera, ens varem desplaçar fins al Cañón del Río Lobos, Calatañazor, Vinuesa i Soria capital. El coneixement que de la zona té el professor Mariano Gancedo ens va fer molt agradable la estada.

calatañazor15

Calatañazor.

Mar i Cel

(A partir de l’obra d’Àngel Guimerà)

A la primavera de l’any 2006 els alumnes de segon d’ESO van anar  a veure l’obra Mar i Cel. Amb motiu del trentè aniversari de la seva adaptació, Dagoll Dagom presenta una readaptació de Mar i Cel, estrenada el 1988 i basada en l’obra d’Àngel Guimerà. Un relat sobre l’amor tràgic de Blanca, una noia cristiana, i Saïd, un corsari morisc, en un vaixell perdut enmig de la Mediterrània.

Escenes de l’obra.

Montblanc 06

A primers de febrer de 2006 els alumnes de segon d’ESO varem fer una visita a la Vila de Montblanc per tal d’estudiar la seva historia i els trets fonamentals de l’organització social a l’Edat mitjana.