Somos científicos amb 1r de Bat

L’alumnat de 1r de BAT ha tingut l’oportunitat de conversar via xat amb científiques i científics en actiu de diversos àmbits: astronomia, intel·ligència artificial, arquitectura sostenible, etc.
Han plantejat diversos dubtes i les expertes els els han resolt. S’han comentat inquietuds sobre les condicions laborals de la comunitat científica, s’ha demanat consell en quant a la trajectòria a seguir per arribar a treballar en un laboratori científic, visió fonamentada sobre temes d’actualitat com el volcà de La Palma o el Coronavirus, i d’altres molts temes tant generals com concrets.
Per concloure l’experiència, l’alumnat podia votar una de les científiques, de manera que la més votada de l’edició de tardor de Somos Científicos obtindrà 500€ per divulgar la seva recerca.
Ha estat una experiència molt necessària per estretar la distància entre els centres educatius i el món de la recerca, que ha permès de comprovar que el col·lectiu investigador és real i accessible.