Recital poètic de Sant Jordi 2022

Per celebrar la Diada de Sant Jordi, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha protagonitzat un recital poètic que ha tingut lloc al Teatre Auditori El Morell. Els lectors han llegit poemes d’amor d’autors contemporanis com Maria Mercè Marçal, Manuel Forcano, Zoraida Burgos, Gabriel Ferrater, Bel Olid, Vicent Andrés Estellés, Mireia Calafell, Adrià Targa i Sònia Moll. A més, la lectura ha comptat amb acompanyament de violí d’una alumna de 4t d’ESO.

En la lectura, que ha estat organitzada conjuntament pel nostre institut i per la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’El Morell, també hi han participat el director de l’Institut i els tutors de 1r de Batxillerat, així com l’alcalde, la regidora d’Ensenyament, Joventut, Protocol i Igualtat i la dinamitzadora de Joventut i Igualtat de l’Ajuntament d’El Morell.