Presentació de “Discovering ODS” a Ràdio Morell

La professora Yolanda Beltran (coordinadora del projecte junt amb la professora Susana Bujalance) ha presentat, acompanyada de dos alumnes de 3r d’ESO representants del Grup Impulsor, l’exposició “Discovering ODS. Petites accions per grans canvis” a Ràdio Morell. La mostra inclou alguns dels treballs que s’han anat elaborant al llarg del curs emmarcats en la tercera edició del projecte del centre “Un Museu a l’Aula” amb la col·laboració del Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí. Hi podeu trobar des d’una una font que dispensa automàticament aigua, a un forn solar, un boc’n roll, o un pont de paper, entre altres. Podeu sentir l’entrevista al programa de Ràdio Morell en aquest enllaç. La pandèmia ha impossibilitat que les famílies dels alumnes o els vilatans puguin gaudir de l’exposició, però es realitzarà un format híbrid d’exposició física pels alumnes i virtual perquè tothom qui ho vulgui pugui visitar-la, hi podeu accedir en aquest enllaç.