Presentació dels TDR científics i tecnològics al TRiCS

Avui ha finalitzat la dotzena edició del Fòrum TRiCS amb la presentació dels treballs de recerca de l’alumnat del batxillerat científic i tecnològic. Els alumnes de 2n B, Esther Fernández amb el treball “Un habitatge eficient per a un futur millor”, i Gerard Burjalès amb el treball “PillBot – Creació d’un robot pastiller” han estat, en aquesta ocasió, els representants del centre. Els alumnes de 1r de batxillerat ha assistit com a públic a la presentació de diferents treballs i també ha pogut realitzar alguns dels tallers impartits pel professorat de la URV.

Volem donar l’enhorabona als quatre alumnes de 2n de Bat del centre que han participat en aquesta edició del TRiCS per la gran qualitat dels treballs que han presentat. No cal dir que l’exemple i els resultats de les seves investigacions serviran d’estímul als companys de primer curs en la recerca i l’elaboració dels treballs que es proposen dur a terme el curs vinent.