Participem al Fòrum d’Escoles Verdes a Salou

El passat dia 26 de març des del matí i fins a les quatre de la tarda, una representació d’alumnes i professors de l’Institut El Morell va participar en la trobada del Fòrum d’Escoles Verdes Tarragonès Secundària que es va convocar a Salou. En aquest fòrum es fa un mercat d’intercanvi d’experiències, després es tracten els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), l’alumnat els relaciona amb Escola verda i el professorat els treballa mitjançant una dinàmica. Finalment es fa una acció conjunta sobre Projecte Plàstic 0 per a l’estudi i identificació de microplàstics a les platges.

Més de vint centres del Camp de Tarragona van compartir experiències relacionades amb el seu compromís amb l’objectiu de promoure la sostenibilitat i treballar pel medi ambient, l’ energia renovable, i la gestió de residus.

Els professors van participar en xerrades d’altres centres de Catalunya i els alumnes van treballar els ODS (objectius del desenvolupament sostenible) 2030.

Per acabar, els alumnes van fer el taller “Plàstic 0” de recollida microplàstics a la platja de Salou.