Els “Hortets confinats” (1r d’ESO)

Aquest curs en l’assignatura de tecnologia per tal de posar en pràctica les competències treballades en la matèria teníem previst de construir unes jardineres de fusta per sembrar-hi un petit hortet. Aquestes jardineres havien de formar part de l’exposició Un Museu a l’aula “The green House” impulsada pel Departament de Tecnologia del nostre institut.

Quan feia poc que havíem començat el projecte es va iniciar el confinament així que ens vam proposar el repte que el virus no ens guanyés la partida i vam decidir construir els nostres hortets a casa amb els materials que tinguéssim a l’abast, uns Hortets confinats. Finalment, hem aconseguit realitzar el nostre repte, així que s’acaba el curs i el confinament, i els nostres hortets seguiran creixent.

Hi ha hortets molt diversos, alguns en pots de vidre, alguns elaborats dins estructures de fusta, d’altres han aprofitat materials reciclats com a jardineres, tot un treball des de casa que en alguns casos ha estat un treball en família.

Bé com a professora de tecnologia vull enviar una felicitació a tots els alumnes i les seves famílies per la feina feta, i animar- vos joves alumnes a que, igual que heu fet amb el vostre hortet, regueu i aboneu la llavor de la creativitat i la il·lusió que heu demostrat tenir en la vostra feina!

Salutacions