XXVè Aniversari Jornades Esportives persones amb discapacitat intel·lectual

El passat 14 de juliol de 2022, es va celebrar el XXVè aniversari de les Jornades Esportives per a persones amb discapacitat intel·lectual, organitzades per la Fundació Onada i el Consell Esportiu del Tarragonès, que es van desenvolupar al parc municipal Torre d’en Guiu d’El Catllar. Les primeres jornades esportives organitzades pel Consell Esportiu del Tarragonès van tenir lloc l’any 1996 i estan destinades al col·lectiu de discapacitats intel·lectuals d’edat adulta dels centres i tallers ocupacionals del Tarragonès i de la resta de comarques. A les darreres edicions, també s’ha obert als alumnes dels cicle superior de les Escoles d’Educació Especial i s’ha orientat les jornades a una progressiva participació de centres educatius convencionals, tant com a seus i com per la participació activa dels seus alumnats, incidint molt en els valors de la integració i la cohesió social.

Un cop finalitzat el conjunt d’activitats lúdiques i esportives programades durant l’acte, es va fer el lliurament d’obsequis a totes les entitats i institucions que amb la seva implicació i participació van fer possible, un altre curs, la celebració de les jornades. En la seva intervenció, la presidenta del CET, Estefania Serrano, va assenyalar la necessitat d’aquestes jornades esportives, tot destacant-ne la important tasca social que duen a terme. També va expressar un càlid agraïment a tots els participants i un reconeixement especial a les institucions que han contribuït a mantenir l’esdeveniment any rere any, entre aquestes l´Institut El Morell.