Un Museu Digital: The Green House

El passat dimecres 10 de juny es va presentar el treball fet en el marc del projecte UMA (Un Museu a l’Aula) iniciat el curs 208-2019 i impulsat pel Departament de Tecnologia de l’Institut El Morell amb el suport del CRP del Tarragonès i l’orientació del Museu de Vida Rural de l’Espluga del Francolí. El Museu a l’Aula té com objectiu mostrar els projectes tecnològics elaborats per l’alumnat (de 1r d’ESO a Batxillerat) sobre el tema Una Casa Sostenible amb l’organització d’una exposició al centre dissenyada per un grup impulsor d’alumnes de 3r d’ESO, exposició que a causa del confinament ha hagut de fer-se aquest any de manera virtual. A #ClaustreObert, vam poder veure com s’han adaptat el projectes final dels alumnes a entorns digitals amb l’aprofitament dels recursos de l’entorn del Museu de Vida Rural de l’Espluga de Francolí. Podeu veure el contingut del webinar aquí.

Imatge