L’Institut El Morell participa al FES

El passat dissabte dia 3 d’octubre va tenir lloc el FES – Festival d’Educació per la Sostenibilitat – al Museu de la Vida Rural de l’Espluga de Francolí. Es tracta d’un espai de trobada de propostes artístiques, lúdiques i pedagògiques al voltant de l’educació cultural per la sostenibilitat. La Maria Hernández i la Mireia Virgili, alumnes de 4t de l’ESO, hi van participar com a ponents, explicant el projecte UMA (Un museu a l’aula), conjuntament amb les professores del departament de tecnologia Yolanda Bertran i Susana Bujalance. Durant dos cursos, l’alumnat ha exposat les seves creacions tecnològiques dins el marc del projecte UMA. Les estudiants van explicar la seva participació i les seves vivències relacionades amb el projecte, especialment significatives el curs passat, quan van formar part de l’equip impulsor, és a dir, del grup que va idear i executar l’exposició. Ens enorgulleix molt que alumnat tan competent representi el nostre centre en esdeveniments tan rellevants. Una feina excel·lent, noies!