L’AMPA de l’Ins El Morell fa donació de 1.400 mascaretes

Benvolgudes famílies,
L’AMPA de l’Institut El Morell davant de la situació que estem vivint creu oportú lliurar als alumnes, i a tot l’equip docent i administratiu que formen part de la comunitat educativa del Morell, un parell de mascaretes.
Hem confeccionat 1.400 mascaretes fetes amb un teixit especial 100% cotó orgànic, antial·lèrgic, còmode i rentable. Tenen una resistència mínima de 30 rentades sense pèrdua de propietats, no necessiten filtre ja que el teixit és hidròfug i antibacterià.
Les repartiran els tutors de cada classe, si hi ha algú que no les vol, no cal que les agafi ja que nosaltres ja les repartirem.
Us recomanem rentar-les abans de ser utilitzades.
Gràcies.

Apreciadas familias,
La AMPA del Institut El Morell ante la situación que estamos viviendo, cree oportuno entregar a todos los alumnos y a todo el equipo docente y administrativo que forman la comunidad educativa un par de máscaras.
Hemos confeccionado 1.400 máscaras hechas con un tejido especial de algodón 100% orgánico, antialérgico, cómodo y lavable. Tienen una resistencia mínima de 30 lavados sin pérdida de propiedades, y no necesitan filtro ya que el material es hidrófugo y antibacteriano .
Las repartirán los tutores de cada clase, si hay alguien que no la quiera agradeceríamos que no la coja, ya las repartiremos nosotras.
Recomendamos lavarlas antes de ser utilizadas.
Muchas gracias.