Educació per a la sostenibilitat

En el marc del projecte de centre d’Escoles Verdes, el professorat de l’Institut El Morell participarà en el programa de formació en Educació per a la sostenibilitat i la Ciutadania Activa. Es tracta de la formació D-Game / Young Innovators promoguda per l’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia (EIT organisme de la UE), i implementada a Espanya per la Universitat de València, Universitat Politècnica de Catalunya, Aalto University (Finlàndia), Université de Lausanne (Suïssa) i Stantec SpA. L’objectiu de la iniciativa és impulsar l’acció climàtica.

S’organitzaran dos grups de màxim 50 docents (100 en total), per una durada total de 9 hores (3 x 3 hores). En les tres jornades formatives ofertes en línia a través de la plataforma Zoom (17, 24 i 31 d’octubre, de 10h a 13h) investigadors i experts del sector proposaran metodologies i eines didàctiques aportant casos d’estudi reals, tallers de co-creació, tècniques d’introspecció i escolta activa, i eines d’ideació innovadores. El projecte té com a objectiu promoure estils de comportament i aprenentatge responsable, una nova consciència del potencial propi i el potencial de la intel·ligència col·lectiva.

Teniu aquí l’enllaç a la inscripció al curs que és una formació online gratuïta.