L’alumnat de 4t d’ESO participa al Teen’s Lab

El passat dimarts, 14 de febrer, l’alumnat de 4t d’ESO que cursa l’assignatura optativa de Física i Química va visitar el laboratori de la URV a l’ETSEQ per fer el taller “El laberint de les substàncies”. L’activitat, que dura tot el matí, consisteix en la realització d’una sèrie de pràctiques on s’experimenta amb les diferents propietats d’un grup de quinze substàncies. Les proves que es duen a terme permeten treballar amb l’olor, el gust, l’aspecte, la solubilitat, el pH, la densitat, la capacitat de fermentació, la reacció de Benedict i el color de la flama dels diferents materials.

Aquest taller està organitzat per APQUA-URV i l’empresa BASF, i inclou una xerrada prèvia, a la Sala de Graus del Campus, sobre l’activitat productiva de l’empresa BASF i una visita posterior a les seves instal·lacions on s’expliquen in situ aquells detalls que s’han comentat a la presentació inicial.