L’alumnat de 2n d’ESO realitza el taller d’Habilitats per a la vida en equitat

Aquest darrer trimestre l’alumnat de 2n d’ESO va poder completar la  realització del Habilitats per la Vida a Equitat. L’objectiu d’aquest taller és que nois i noies coneguin els aspectes més sensibles de la seva personalitat i els puguin potenciar. Entre els objectius que es planteja l’activitat es troba el foment de l’autoestima relacional, la valoració de la diferència, la comprensió de l’altre i la prevenció del bulling de gènere. Això implica reconèixer i acceptar les capacitats i també les limitacions de ambdós sexes, tot defugint els estereotips de gènere. Tots els continguts s’han desenvolupat mitjançant unes activitats adaptades a l’edat dels nois i noies, a partir de diferents tècniques i elements com: role-playings, contes i debats.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a la subvenció de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, i la col·laboració de l’Agrupació d’Associacions Esportives Escolars, en el marc del programa Pla Català d’Esport a l’Escola.