Líders digitals a la 4a Jornada #DMRBTKTGN

Divendres 7 de juny un grup d’alumnes de 4rt d’ESO va participar a la 4a Jornada #DMRBTKTGN, trobada d’Intercanvi d’Experiències de robòtica educativa, programació, dispositius mòbils i Internet de les Coses i STEAM. Aquest punt de trobada, on l’alumnat presenta, exposa, explica i ensenya la feina feta al voltant de l’ús dels dispositius mòbils, la programació i robòtica educatives, Internet de les Coses (IoT) i STEAM, es va desenvolupar a les instal·lacions de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia i a l’ETSE –Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.

Els alumnes del nostre centre van presentar el taller  Aula Maker STEAM. FabLab a l’Aula. La Impressió 3D a l’abast de tothom…
Aquest és un taller totalment pràctic, d’iniciació a la impressió 3D per a mestres, professors/es i alumnes, en el qual es realitza el modelat i disseny digital d’un objecte que es pot imprimir, és a dir, fabricar digitalment, durant la realització del taller i/o un cop acabat el taller. També s’expliquen els conceptes bàsics d’utilització de la impressora 3D per a que els participants puguin imprimir els objectes que hagin dissenyat. Per a la seva realització s’utilitzen eines de disseny digital gratuïtes i en línia com és el programari Tinkercad.