L’alumnat de 3r d’ESO visita el Museu Vida Rural de l’Espluga de Francolí

El dia 14 de novembre l’alumnat de·3r d’ESO va fer una sortida a l’Espluga de Francolí per visitar el Museu Vida Rural on van realitzar un taller sobre el procés de creació i producció d’una exposició en clau de sostenibilitat. Els alumnes van poder descobrir què s’amaga darrere una exposició i, al llarg del curs, professionals del museu visitaran el nostre centre per tal d’acompanyar, assessorar i seguir tot el procés, fins a la gran inauguració de l’exposició que està prevista per la cloenda del tercer trimestre del curs.

Aquesta sortida forma part del conjunt d’activitats que al llarg del curs es realitzaran en el marc del projecte Un Museu a l’Aula que per segon any es durà a terme al nostre centre amb la col·laboració del CRP del Tarragonès i del Museu de la Vida Rural. Es tracta d’una proposta transversal que posa l’alumnat al centre del procés de creació i producció d’una exposició en estreta col·laboració amb els professionals del MVR i l’educació cultural per la sostenibilitat.