Els alumnes de 3r d’ESO celebren a Vilallonga el Dia Mundial del Medi Ambient

Els alumnes de 3r d’ESO van fer, el passat dilluns 5 de juny, una sortida per celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient. Van començar el matí amb una caminada fins a Vilallonga on van portar a terme diferents activitats físiques saludables. Abans de tornar cap a l’institut van tenir temps de fer una passejada per la vora del riu Francolí.

El Dia Mundial del Medi Ambient (DMMA) se celebra el 5 de juny a tot el món. Aquesta celebració va ser establerta per l’ONU en la seva Resolució (XXVII) del 15 de desembre de 1972, i amb la qual es va iniciar la Conferència de les Nacions Unides sobre el Medi Ambient Humà d’Estocolm. Aquesta celebració pretén estimular la sensibilització mundial entorn del Medi Ambient i els seus objectius són entre d’altres animar les persones a convertir-se en agents actius del desenvolupament sostenible i equitatiu i promoure la idea que la societat és fonamental per a canviar les actituds en relació als temes ambientals.

Dia-Mediambient1 DiaMediambient2 DiaMediambient3