Alumnes de 3r d’ESO participen en el taller-concurs “Energia amb consciència”

El passat mes de març els alumnes de 3r d’ESO de la matèria d’Alternativa d’Escoles Verdes van realitzar un taller sobre sostenibilitat promogut per la Fundación Repsol que té com objectiu conscienciar els alumnes sobre la importància d’estalviar energia i aigua. Dins d’aquest projecte hi havia la opció d’apuntar-se a un concurs a nivell estatal on s’ha de presentar un projecte de millora dels consums d’energia i d’aigua del propi centre escolar.

TallerRepsol1

Aquest grup d’alumnes de 3r d’ESO, junt amb el professor Txema March, van elaborar un informe detallat dels diferents consums energètics de l’Institut El Morell que anava acompanyat d’una proposta per reduir-ne els consums. En el certamen participen 24 centres educatius de tota Espanya, dels quals tres són catalans i tots ells de la província de Tarragona. S’escolliran els 5 millors projectes entre els presentats i els seus autors seran convidats a anar a Madrid a la seu central de Repsol per fer-ne l’exposició. Els responsables del projecte guanyador disposaran de 7.000 euros de premi per invertir-los en l’aplicació al seu centre de les millores planificades.

Esperem ser un dels escollits!

TallerRepsol2 TallerRepsol3