Activitat d’Escoles Verdes al Francolí

El passat dimecres 2 d’octubre vam fer una sortida amb els alumnes de 3r d’ESO de l’alternativa d’Escoles Verdes al riu Francolí al seu pas per la Granja dels Frares. L’objectiu era veure com havia quedat el riu després de les feines de neteja i desbrossament que havia fet l’Associació Aurora juntament amb l’ajuntament del Morell. En arribar allí una tècnica de l’Associació, la Irene, ens va explicar què és l’Associació Aurora i ens va explicar la importància de les feines que allí s’havien fet i que contribueixen a l’augment de la biodiversitat. Després de la xerrada vam baixar al riu on vam comprovar la bona salut d’aquest tram de riu. Ara només hem de procurar mantenir-lo tal com està. Us animo a què hi baixeu a fer una visita.

També ens va recordar que el dissabte 19 d’octubre es realitzarà una plantada popular en aquesta zona i que és interessant que ens hi apuntem.