Assemblees escolars pel clima

Les investigadores Anna Boqué, Gisela Cebrián i Joan Xavier Olano, membres de l’equip del projecte Empoclim, han visitat l’institut per realitzar dos tallers amb els grups de 2n dESO i amb l’alumnat de 2n de Batxillerat. EMPOCLIM és un projecte que té com a objectiu conscienciar i implicar als més joves en matèria de desenvolupament sostenible, mitjançant assemblees climàtiques escolars, i és una iniciativa desenvolupada en el marc del Projecte 2021/07 de la Diputació de Tarragona i la Universitat Rovira i Virgili. Les assemblees escolars pel clima són concebudes com a processos democràtics innovadors per aprendre, deliberar, prendre decisions informades i cercar solucions per a fer front al canvi climàtic i promoure la sostenibilitat local i regional, promovent la participació activa dels i les joves i les seves comunitats.