Alumnes de 2n d’ESO participen en el projecte Let’s clean up Europe!

Els alumnes del centre de 2n ESO han participat durant els dies 12 i 19 de maig en les activitats de neteja d’espais ambientals i en la pràctica d’un taller físico-quimic sobre el riu Francolí. Aquesta activitat s’emmarca dins el projecte Let’s clean up Europe!

Amb l’organització de la Diputació de Tarragona i el suport de l’Ajuntament del Morell els participants (alumnes i professorat) han dut a terme una sèrie d’accions que han començat amb una caminada saludable d’11 km per la vora del riu Francolí, seguida d’una recollida organitzada de residus.

Clean-Up1

Aquestes activitats es van combinar amb un taller sobre fisicoquímica del riu Francolí, on van fer una estimació del cabal, mesurar diverses variables fisicoquímiques com l’oxigen dissolt, el pH o la conductivitat elèctrica i analitzar al camp les concentracions de nutrients amb un analitzador portàtil. Aquesta actuació es va dur a terme amb la col·laboració de l’associació CEN.

Moltes gràcies a tothom!

Clean-Up-2 Clean-Up-3