Nova edició del Concurs Cub SOMA

El dimecres passat l’alumnat de 1r d’ESO va participar en el concurs de construcció de figures amb un cub Soma fet per ells. El cub Soma és un trencaclosques geomètric, amb set peces diferents formades amb cubs que s’han d’unir per tal de crear un cub més gran. Amb les peces del cub Soma es poden crear milers de formes i figures. El cub fou creat pel científic, escriptor i filòsof danès Piet Hein el 1936.

En el concurs celebrat a l’institut hi van participar els alumnes que més puntuació havien tret de cada grup. Van construir set figures i l’alumne guanyador va ser l’Héctor Hernández i el segon classificat l’Eric Ramon Rus. Tots dos rebran la propera setmana  un val regal de material escolar. Enhorabona!