Un recorregut pel Diari de Tarragona

Els alumnes de les quatre classes de tercer d’ESO del nostre centre han visitat les instal·lacions del Diari de Tarragona durant la setmana que hem dedicat a la realització del crèdit de síntesi. El recorregut per les diferents seccions del diari ha començat amb una prèvia introducció als orígens i la història de la publicació, així com als antics sistemes d’impressió. Durant la visita els alumnes han estat acompanyats per alguns dels periodistes i treballadors del diari que els han explicat les seves tasques i les característiques de les dues edicions del mitjà: l’edició en paper i l’edició digital. La sortida els ha permès de conèixer en directe com es confecciona un diari i com es redacten i es treballen les notícies que es publiquen a les diferents seccions.

Aquesta visita forma part del conjunt d’activitat programades per a la realització del crèdit de síntesi de 3r d’ESO Fem una revista, que consisteix en l’elaboració d’una publicació amb diversos continguts que es preparen en petits grups amb un treball cooperatiu.