La tria: una xerrada d’orientació educativa
La darrera setmana de gener l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat va assistir a una xerrada i debat amb una experta en orientació acadèmica. L’activitat, adreçada a joves amb edats compreses entre els 16 i els 18 anys, proposa compartir incerteses i trobar… Llegeix més»

