CAPgira, un taller d’economia circular a 1r de Bat

Dimarts 4 de febrer l’alumnat de 1r de BAT va rebre l’Anton Aymemí i el seu taller CAPgira: matèries de primera per a productes excepcionals. Una formació gens convencional sobre les possibilitats del reciclatge, associades a la innovació i l’emprenedoria. Productes únics com un casc fet de cartró reciclat, unes sabates fetes amb mangos que no són prou macos per vendre’ls, o un patinet fet amb xarxes de pescar recuperades del mar… veure que creure, i en aquest els vam poder fins i tot tocar.

Aquest taller forma part de l’itinerari d’escola verda que s’ha marcat el centre, el propòsit del qual és garantir que l’alumnat adquireixi una àmplia consciència mediambiental i una molt treballada mirada verda. Continguts emmarcats a l’assignatura de Ciències pel Món Contemporani, en relació a l’Economia Circular.