Una introducció a l’electrònica digital pel Gerard Burjalès

El dimecres 5 de gener, el Gerad Burjalès, antic alumne del centre i que actualment cursa a la URV el doble grau d’enginyeria elèctrica i electrònica, ens va fer una visita molt interessant. Acompanyat de dos estudiants de la URV, l’Adrià Salvador, estudiant d’enginyeria Electrònica i el Diego Muñoz, estudiant de Grau d’Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions, va impartir una xerrada-taller a l’alumnat de 1r i 2n de Bat que estudia la matèria de Tecnologia Industrial.

El Gerard i els seus companys van explicar la seva experiència a la Universitat, el projecte on participen, l’URVoltage Racing i per acabar van fer una petita introducció a l’electrònica digital, explicant el codi binari i les portes lògiques. Va ser tot un plaer tenir el Gerard novament a l’aula i veure la passió amb que transmet els seus coneixements.

Continua així Gerard!