Alumnes de 3r d’ESO participen en el taller-concurs “Energia amb consciència”

El passat mes de març els alumnes de 3r d’ESO de la matèria d’Alternativa d’Escoles Verdes van realitzar un taller sobre sostenibilitat que té com objectiu conscienciar sobre la importància d’estalviar energia i aigua. … Llegeix més»


