L’Institut El Morell participa a la XXIII Trobada de Corals 2017 d’Educació Secundària

L’Institut El Morell ha sumat esforços un any més, per tal de potenciar un cor de qualitat. Treballant per aconseguir-ho, els nostres alumnes han de mantenir l’esperit de superació, la il·lusió i el compromís per augmentar l’experiència del nostre grup coral. Agraïm a tots els nois i noies de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO (fins a 34 alumnes en conjunt) que han dedicat part del seu temps i esforços per continuar la tradició coral que volem mantenir en el nostre entorn més proper.

En aquesta XXII Trobada de Corals a Vilaseca a l’Auditori Josep Carreras han participat tretze instituts. Els nostres alumnes han interpretat sis peces d’un repertori on hi ha peces que van des música tradicional catalana fins a èxits del pop-rock reconeguts internacionalment, amb temes com “Els Segadors”, “Heal the world” (Michael Jackson), “Jo sóc com tu” (Els Catarres), entre d’altres. I també la cançó “Al País Blanc”, un missatge de pau, de germanor i d’amistat que els nostres alumnes han cantat als quatre vents.

Coral1

Coral2 Coral3