Sortida a Cabra del Camp de 3r d’ESO
Dijous passat l’alumnat de 3r d’ESO va fer una sortida a Cabra del Camp on van visitar el museu “La Fàbrica”, que és Centre d´Interpretació del Patrimoni Industrial. També van fer una excursió fins el parc eòlic. Finalment es van detenir a contemplar l’església romànica de Sant Ramon del Pla de Santa Maria que està declarada com a bé cultural d’interès nacional en la categoria de monument històric… Llegeix més»

