Let’s Clean Up Europe!

Un altre any l’alumnat del centre ha participat en una nova edició de la campanya Let’s Clean Up Europe! que es va celebrar del 10 al 12 de maig. Aquesta és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc. Els diferents grups d’alumnes que han intervingut en l’activitat han col·laborat de forma voluntària en la neteja de residus dels espais de l’entorn del centre, tot aprofitant que hi anaven a fer una excursió. El grup de 4t d’ESO s’ha encarregat de la neteja del camí de Vilallonga, el de 3r d’ESO del camí de Reus, el de 2n d’ESO de l’espai de Centcelles i 1r d’ESO de la Granja dels Frares.

Felicitem tothom per la seva contribució a la tasca de mantenir net el medi ambient!