Xerrada sobre els estudis de Grau de la URV

El passat dia 13 de desembre dos col·laboradors de la Universitat Rovira i Virgili van venir al nostre centre a fer una xerrada de presentació dels estudis de la URV als alumnes de 2n de Batxillerat. El Juanjo Rofes Salas, tècnic d’orientació i informació universitària, ens va informar dels diferents graus que ofereix la URV (alguns dels quals s’inauguren el curs vinent), de les oportunitats que ofereix la universitat de realitzar estudis avançats i participar en projectes d’investigació internacionals, i de les moltes varietats de beques  i ajuts a l’estudi que faciliten l’accés als estudis superiors.

Després, el Damià, un estudiant que cursa quart curs del grau d’enginyeria elèctrica, ens va explicar la seva experiència a la universitat. El relat de la trajectòria que el va portar finalment a realitzar els estudis superiors va servir per desfer alguns dels prejudicis que sovint distorsionen les expectatives formatives d’alguns alumnes i els empenyen a descartar els estudis universitaris de grau perquè creuen que no se’n sortiran.

En acabar, tothom es va poder adreçar als ponents per compartir amb ells alguns dels dubtes que es plantegen en relació amb la propera tria de grau que s’haurà de fer en superar les proves d’accés a la universitat.

Agraïm l’actitud de plena col·laboració i accessibilitat que el personal de la URV sempre ha mostrat cap a l’alumnat del nostre institut.