Uns jocs de ciència a la Llar d’infants del Morell

Les primeres de setmanes d’abril, l’alumnat de batxillerat va visitar la Llar d’infants del Morell per introduir els nens i nenes al punt de vista científic. Un grup els va ensenyar una mena de “joc”, que consistia posar la mà dins d’un recipient per agafar els objectes que hi havia dins. D’aquesta manera els infants utilitzen el sentit del tacte per detectar de quins objectes es tracta. Un altre grup els va presentar el joc d’inflar un globus sense aire. Es va realitzar amb infants de 2 a 3 anys. Els nens i nenes, sempre molt participatius, van estar molt atents als diferents jocs i s’ho van passar molt. Gràcies als alumnes de batxillerat han gaudit d’una bona estona mentre que gaudien d’una experiència introductòria a l’activitat científica.