Taller sobre els aspectes legals de la difusió de continguts privats a les xarxes

Els alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut El Morell van participar, entre els mesos de novembre i desembre, en la xerrada-taller sobre la intimitat dels menors a les xarxes socials. Després de veure un vídeo on s’explica la història d’un cas de difusió d’imatges privades per les xarxes socials es va plantejar un role-play on cada grup havia de valorar les decisions dels personatges principals.

L’objectiu del taller, organitzat i realitzat pel grup d’Advocats Joves de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Tarragona, vol fer arribar entre l’alumnat adolescent els perills de la difusió de determinats continguts privats a les xarxes socials i els seves conseqüències legals.