Nova edició de l’Intercanvi Lingüístico-Cultural amb el Sint Maartens College

Dilluns passat dia 15 d’octubre es va iniciar la nova edició del programa d’intercanvi lingüístic-cultural que des de fa onze anys venen celebrant l’Institut El Morell i el Sint Maartens College de Voorburg (Països Baixos). Durant aquesta setmana un grup d’alumnes holandesos junt amb els seu professorat acompanyant compartiran estudis i llar amb l’alumnat de 1r de Batxillerat del centre i amb les famílies que col·laboren en l’acollida.

Durant el matí, després de fer la recepció i el petit esmorzar de benvinguda els diferents grups d’alumnes han començat a treballar en els diferents projectes que aniran elaborant al llarg de la setmana i que presentaran al públic en l’acte final de cloenda de la primera fase de l’intercanvi que tindrà lloc al casal Cultural de La Pobla de Mafumet.