L’alumnat de 1r i 2n de Batx participa al XII Fòrum TRiCS

Avui la Mar Folch i l’Oriol Lleonart, alumnes de 2n de Batxillerat, han presentat els seus treballs de recerca als alumnes de 1r de Batxillerat Social i Humanístic en el marc del 12è Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi (TRiCS) organitzat per AEQT i la URV. L’acte s’ha desenvolupat al Complex Educatiu de Tarragona amb la participació de més d’un miler d’estudiants de diferents instituts del Camp de Tarragona. La Mar ha presentat el treball titulat “Sistemes Augmentatius i Alternatius de Comunicació en l’àmbit escolar, i l’Oriol, el titulat “Si teníem pa, ho teníem tot”.

L’activitat s’inscriu en un projecte que impulsa l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) i que organitza el Departament d’Educació de la Generalitat, i desenvolupa el Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès, amb la col·laboració de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

Demà, els tocarà el torn al alumnes del batxillerat Científic i Tecnològic.