L’alumnat de 1r de batxillerat participa a les XXIV Jornades esportives per a persones amb diversitat funcional

El passat disset de desembre l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut El Morell va participar en la festa de tancament del primer bloc de les XXIV Jornades esportives per a persones amb diversitat funcional. El Pavelló Municipal del Morell va aplegar més de 100 usuaris, acompanyats dels seus tècnics, de diferents tallers i centres ocupacionals del Camp de Tarragona i 50 alumnes de 1r de BAT del centre, que van ajudar a la dinamització de la trobada, conjuntament amb el grup de voluntariat i tècnics del CET.

Una vegada els diferents grups arribaven, s’anaven incorporant lliurement a les diferents estacions lúdiques i esportives definides. A continuació, un grup de ball de l’institut va dirigir una sessió musical molt engrescadora. La festa va concloure amb un refrigeri per gentilesa del Forn Ribas de Perafort i el lliurament d’obsequis facilitats per l’ajuntament del Morell, que van lliurar la presidenta del CET, Estefania Serrano i la regidora d’Ensenyament, Igualtat i Joventut i, alhora també, vicepresidenta institucional del CET, Rosa M. Sánchez.

Van participar els centres següents: Fundació Sta. Teresa del Vendrell; Aprodisca Montblanc; Aprodica La Selva; Taller Baix Camp de Reus; Fundació Estela de Tarragona; Centre SOLC, Tarragona; Fundació Onada Torredembarra i Tarragona.

Podeu accedir a l’àlbum de fotos aquí.