El Morell es submergirà en la Ciència

L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut El Morell prepara Projectes de Promoció de la Ciència, amb l’objectiu que tota la ciutadania, i especialment els menors, adquireixi una “Mirada Científica”.
L’assignatura de Ciències per al Món Contemporani, de 1r de Batxillerat, té com a objectiu permetre a l’alumnat bastir els fonaments necessaris per observar el món amb una mirada científica. Durant el primer trimestre han estat treballant en profunditat el concepte
“Mirada Científica” i aquest segon trimestre es centraran en la seva dimensió social i cívica.
En aquest context d’interactuar amb la societat i el món on es viu i es creix, els alumnes pensaran com fer aflorar la mirada científica a la seva població: El Morell. Dirigiran els diversos projectes de promoció de la ciència a les comunitats de la Llar d’Infants del municipi, de l’Escola Ventura Gassol, del Centre Cultural, als vianants de la vila i fins i tot al propi institut.
Els nois i noies crearan maquetes virtuals en tres dimensions on, utilitzant un kit d’ulleres de realitat virtual i comandament, es visualitzarà de manera molt realista com es viuria la posada en marxa dels seus projectes. Si les propostes enviades agraden a les comunitats, l’alumnat i el professorat espera que el tercer trimestre els projectes puguin esdevenir una realitat. Tant si com no, durant les portes obertes de l’Institut El Morell els visitants tindran a la seva disposició l’esmentat kit de realitat virtual per submergir-se en les maquetes virtuals realitzades per l’alumnat.