Celebrem el Dia Mundial de la Poesia

Els alumnes de Creació literària de 1r BAT han passat per les aules i han explicat que des de l’any 1999, el 21 de març va ser proclamat per la UNESCO Dia Mundial de la Poesia (DMP). Per celebrar-ho, des de l’any 2008, la Institució de les Lletres Catalanes (ILC) i clubs UNESCO promocionen aquesta celebració, tant en el nostre domini lingüístic com a la resta del món, amb l’elecció d’un poeta i un poema seu per a l’ocasió. Partint d’aquesta idea, la ILC elabora un fullet amb l’original en català i la seva traducció a 22 llengües, que difon àmpliament. En aquesta 17ena edició s’ha escollit el poema “m’he estimat molt la vida” de Vicent Andrés Estellés, de qui enguany commemorem el centenari del naixement. Tot seguit, han recitat l’esmentat poema en català i castellà, alternativament.