Un matí a l’ATC

El passat divendres 14 d’octubre, l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut El Morell va visitar la Delegació Territorial de l’Agència Tributària de Catalunya (ATC) a Tarragona i va participar en una sessió formativa sobre cultura tributària i bones pràctiques contra el frau fiscal.
El personal de la Delegació ens va explicar els trets bàsics del pagament d’impostos a Catalunya (finalitat, tipus d’impostos, conseqüències de l’impagament…) i ens va mostrar com funciona l’Hisenda catalana. El tècnics de l’ATC van atendre les preguntes de l’alumnat, amb qüestions d’actualitat (com la polèmica respecte de l’Impost de Patrimoni) o els requisits i estudis necessaris per treballar a l’Hisenda catalana.
Agraïm al personal de la Delegació la seva disposició i esperem tornar-hi l’any que ve!