Presentació de l’UMA 25/26
El divendres 17 d’octubre, l’alumnat de 3r d’ESO que fa l’optativa d’un museu a l’aula (UMA) va passar per les classes de 1r d’ESO a explicar què és aquesta optativa i què es pretén aconseguir de cara a final de curs. L’alumnat va presentar la… Llegeix més»


Comentaris recents