Sortida a l’observatori de Pujalt
Els passats divendres 16 i 23 de gener, l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’una sortida al Camp d’Aprenentatge de Pujalt.
En allà van treballar el sistema solar a escala, els moviments de rotació i translació, es van introduir en l’estudi de l’astronomia mitjançant fotografies, una representació de… Llegeix més»


Comentaris recents