Excursió pel Camí del Rec
El grup de delegats i subdelegats de classe, i delegats i delegades mediambientals, digital i covid de 1r d´ESO han fet una caminada per la ruta del Camí del Rec a la Selva del Camp. L’activitat ha estat organitzada com mostra de… Llegeix més»


Comentaris recents