L’arbre de la SIEI

L’alumnat de la SIEI ha dissenyat aquest fantàstic arbre de Nadal que decorarà el nostre vestíbul durant les festes de Nadal. Gràcies nois, noies, ens agrada moltíssim!

Feliç aniversari, Beethoven!

Aquesta setmana, concretament el dia16 de desembre, hem celebrat el 250è aniversari del naixement de Ludwig van Beethoven (1770-1827), un dels compositors més representatius de la música occidental.
Des del departament de música hem treballat el personatge en diferents activitats:

• cartells commemoratius ,
  • perfil de twitter @beethoven_250e,
  • interpretació… Llegeix més»

1000 litres de solidaritat

A 3r d’ESO, en motiu del projecte d’Aprenentatge i Servei ens hem proposar aconseguir 1000 litres de suc, brou i llet pel Banc d’aliments, tan i tan necessari en aquests moments que estem vivint.
Ho aconseguirem? No és gens fàcil!

25N – Respecta!

En motiu del dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona els alumnes de 3r d’ESO han pogut  gaudir de la furgoneta mòbil que participa en la campanya “Respecta” organitzada des de la Conselleria de Feminismes i LGTBQ de l’Ajuntament de Tarragona.
La campanya… Llegeix més»