Experiments acabats! 2n ESO

Fa uns dies ja us vam avançar que començàvem el Repte Experimenta, en col·laboració amb la URV.

Aquest bateig experimental de l’alumnat s’ha fet de la mà dels padrins i padrines científiques vinculats al món universitari.

Repte Experimenta és un concurs que desafia als alumnes de 2n d’ESO a realitzar un experiment amb productes d’ús quotidià (aliments, productes de farmàcia o de neteja…). Així doncs, ajudats per padrins científics, cada equip descobreix el fonament científic d’un experiment triat per ells mateixos.

Alguns dels resultats els podeu gaudir a continuació. Felicitats a tots!

ACTIVITAT  RELACIONADA AMB LA CELEBRACIÓ DE LA SETMANA DE LA CIÈNCIA