L’INSTITUT

L’Institut Tarragona neix el curs 2009-2010 amb una primera promoció de 90 alumnes. Després d’uns quants cursos, estem plenament consolidats, amb més de 600 alumnes i vora 70 professionals, entre docents i PAS.

Som un centre públic de la Generalitat de Catalunya, i fem nostres els principis de la Llei d’Educació: els valors propis duna societat democràtica, igualtat d’oportunitats, pluralisme, inclusió i cohesió social, respecte a la convivència, arrelament al país, coeducació…

La nostra funció és molt clara: acollir nens i nenes de primària i ajudar-los a fer el seu camí fins a les portes dels ensenyaments superiors, convertits en ciutadans més cívics, amb més coneixements, més respectuosos, tolerants i competents. Més lliures.